Summa sidvisningar

tisdag 4 oktober 2011

Guldkorn

Jag har hittat ett riktigt guldkorn!
I söndags var vi på loppis i Tidan. Hittade en hel del kul.
Men det var på vägen hem vi hittade Pärlan. Det var en skylt utmed vägen som gjorde oss nyfikna. Vi svängde in eftersom det stod att de hade öppet. Det var så mysigt när vi kom in genom grindarna. Det fanns en inredningsbutik, ett fik och en garnbutik. Vi slank in i den helt nyöppnade garnbutiken. Så mycket fint och så inspirerande. Jag fick med mig lite garnnystan och en hel drös med idéer. 
Välkomnande!

Inte undra på att man blir inspirerad i en sån här mysig butik!

Titta på kronan som hänger i fönstret. Gjord av garn!

Mycket fint man kan sticka och virka!





Jag måste snart åka tillbaks dit och då ska jag hinna fika på det mysiga fiket som finns på gården.
Titta på hennes fina hemsida: http://garnmalin.dinstudio.se/
Och hemsidan för inredningsbutiken: http://www.butikostergarden.se/
Den underbara tjejen som har garnbutiken heter Malin.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar